קידום אורגני למשרד עורכי דין

כל משרד עורכי דין, בין אם מדובר במשרד קטן של איש אחד, או משרד גדול, נזקק לשירותי קידום בגוגל. קידום לעורך דין בגוגל הכרחי גם עבור עורכי דין צעירים אשר עושים את צעדיהם הראשונים בשוק, וגם עבור הגדולים והמנוסים.

משרד עורכי דין בעל ניסיון, שמו תמיד הולך לפניו. לקוחות מרוצים תמיד ממליצים על עורך הדין או שירותי המשרד. ישנם גם עורכי דין אשר זוכים להיות מעורבים בתיקים בעלי עניין תקשורתי ושמם הופך להיות מוכר; לעתים הם אפילו מרואיינים מבוקשים בתכניות הטלוויזיה. אך גם הם, בדיוק כמו כל עורך דין מתחיל זקוקים לקידום בגוגל.

כל משרד עורכי דין זקוק לקידום באינטרנט

אתר אינטרנט הוא בבחינת כרטיס ביקור לעסק; קידום אורגני לעורך דין הוא דבר הכרחי מכיוון שהלקוחות תמיד מחפשים אחר עורך הדין בגוגל. זהו יכול להיות אדם אשר מחפש באופן כללי עורך דין ביישוב מגורים, או עורך בתחום מסוים – למשל באמצעות החיפוש ”עורך דין בתל אביב“ או ”עורך דיו תאונות דרכים“, וכך מקבל רשימה של אתרים ובהם מספרי טלפון. אם אתם עורכי דין שאינם מוכרים בוודאי שתרצו להופיע בראש תוצאות החיפוש, כך יגדלו הסיכויים שהלקוח יפנה אליכם. אך גם עורכי דין מוכרים ומנוסים זקוקים לשירות זה.

גם עורך דין מוכר וידוע זקוק לקידום בגוגל מכיוון שהלקוחות אשר מעוניינים בשירותיו יחפשו אחריו בגוגל. או אולי הם יחפשו עורך דין באופן כללי, אבל אז כאשר השם אשר מוכר להם מהתקשורת יצוץ בתוצאות החיפוש הם יעדיפו אותו.

קידום אורגני או ממומן

אם יש לכם משרד עורכי דין אתם בוודאי מבינים שעליכם להשקיע בשיווק דיגיטלי. כמו תמיד קידום אתרים באינטרנט, בין אם זה קידום אתר לעורך דין או קידום של עסק אחר יכול להתבצע באמצעות קידום ממומן בגוגל ובאמצעות קידום אורגני. לא נעמיק בהבדלים בין קידום אתרים אורגני לבין קידום אתרים ממומן, אם תרצו ללמוד עוד תוכלו למצוא אצלנו באתר מאמרים אשר עוסקים בנושא בצורה מפורטת. רק חשוב לנו להדגיש כי במקרים רבים קידום בגוגל משלב את שתי השיטות במקביל.

יש חשיבות לקידום ממומן, אך אסור לוותר על קידום אורגני – זהו הקידום אשר יאפשר לכם להשיג תוצאות לטווח הארוך. אולי ייקח קצת זמן עד שהקידום האורגני מביא תוצאות, אך אלו הן תוצאות עקביות אשר מזרימות אל האתר תנועה באופן קבוע ויציב.

היתרונות של קידום אורגני

קידום באינטרנט הוא תחום לאנשי מקצוע בעלי ההתמחות המתאימה. ובטח שבתור עורכי דין עסוקים אין לכם זמן ללמוד את הנושא ולהתעסק בקידום לעסק. אבל בכל זאת כדאי שתדעו בקצרה מהם היתרונות המרכזיים של קידום אורגני.

מספר כניסות גבוה יותר – כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי תמיד עורך מחקר והשוואות על מנת לראות מה מביא לתוצאות טובות יותר. המחקר והניסיון מראה כי קידום אורגני בגוגל מביא לתוצאות טובות יותר, כלומר מספר כניסות גבוה יותר. גם קידום ממומן וגם קידום אורגני יכולים להביא אתכם לראש תוצאות החיפוש, אך בפועל הגולשים מבחינים בקידום הממומן אשר מסומן במילה AD (מודעה) ומעדיפים להימנע מהקלקה עליהן. לכם ישנו יתרון לקידום האורגני.

תכנית תקציבית ארוכת טווח – כאשר המשרד שלכם עובד עם חברת מדיה, חשוב לו לערוך תכנית תקציבית לטווח ארוך ולא להתנהל בצורה מבולגנת עם הקצאת תקציבים לפי כיוון הרוח. קידום אתרים לעסק מתבצע באמצעות חוזה המגדיר את היעדים (כולל אופן המדידה) ואת התשלום החודשי (זוהי עבודה ממושכת) וכך אתם יכולים להישאר בשליטה על התקציב לפרסום דיגיטלי.

תוצאות ארוכות טווח – אחד הדברים המתסכלים בקידום ממומן הוא שאתם תמיד צריכים לתדלק את הקמפיין, כלומר תמיד להשקיע כסף במודעות על מנת לקבל תנועה לאתר. כל עוד אתם משלמים לגוגל האתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש, כאשר תפסיקו לשלם האתר שלכם יחזור למקומו הטבעי. קידום אורגני מבטיח שהמקום הטבעי של האתר שלכם יהיה גבוה בתוצאות החיפוש וממאפשר לכם ליהנות מתוצאות ארוכות טווח.

טירגוט של מילות מפתח רבות – באמצעות קידום אורגני בגוגל תוכלו להשקיע בקידום של ביטוי המפתח הרלוונטיים מבלי לשנות את עלויות הקידום. אם תרצו לעשות קידום בגוגל באמצעות מודעות, על כל מילת מפתח תצטרכו לשלם. קידום מרובה מילות מפתח מאפשר לכם להגיע לקהל גדול של גולשי אינטרנט הזקוקים לחיפושים שונים

קידום העסק באינטרנט

אם ברצונכם לקדם את משרד עורכי דין עליכם להשקיע בשיווק דיגיטלי, קידום אורגני הוא רק חלק מהתמונה אך יש לשקול גם קידום ממומן וקידום ברשתות חברתיות. ג‘ירונו דיגיטל מדיה היא חברת מדיה המתמחה בשיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי וניהול כל הפעילות הדיגיטלית של העסק. לנו יש את הניסיון הדרוש ואנו יכולים להעניק לכם פתרון מלא לכל הצרכים של המשרד – עיצוב אתר לעסק, קידום העסק באינטרנט וברשתות חברתיות, עיצוב לוגו, כתיבת מאמרים ושירותי תוכן ועוד.

צריכים קידום אורגני לעסק? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

Skip to content