למה אתם חייבים לפנות למשרד פרסום דיגיטלי

לפעמים במקום לפנות לחברת פרסום לצורך קידום העסק באינטרנט אנחנו בוחרים בחברת עיצוב אתרים. כדאי להבין שזה לא בדיוק אותו הדבר. מיתוג ופרסום הן פעולות הכרחיות לצורך קידום העסק, בידול העסק והשגת יתרון בשוק התחרותי. ללא מיתוג ופרסום סיכויי ההצלחה שלכם נמצאים בידי המקריות. המתחרים שיש לכם בענף נהנים ממיתוג ואתם לא תצליחו לבסס את מעמדכם בשוק, דבר אשר יפגע במכירות בצורה קשה. בתור עסק אתם חייבים להשקיע בפרסום, אך האם תרצו לנהל לבדכם את תקציב הפרסום או שתעדיפו לפנות לסוכנות פרסום דיגיטלית?

מדוע לפנות למשרד פרסום דיגיטלי

  • אחד הדברים העומדים על הפרק הוא הקמת אתר אינטרנט. האמת שזוהי לא השקעה גדולה ותוכלו למצוא אינספור פרילנסרים וחברות קטנות המציעים לכם בניית אתר אינטרנט. אך האם האתר שיבנו עבורכם אכן מדבר בשפה השיווקית הנכונה? בניית אתר אינטרנט נעשית בתור חלק מאסטרטגיית המיתוג של העסק ולכן אתם זקוקים למשרד פרסום. רק הם יכולים לראות את כל התמונה המלאה. כל מפתח עצמאי חושב רק על הפרטים הקטנים של האתר, אך משרד פרסום דיגיטל חושב על כיצד האתר משרת את הקונספט השיווקי. כמובן שפרילנסר יכול לפתח עבורכם אתר שנראה מעולה וגם תקין מבחינה טכנית, אך האם האתר נעשה מתוך זיהוי של פלח השוק ובניית השפה השיווקית המתאימה עבורו? ממש לא. ישנו גם סיכוי גדול שהאתר יהיה מבוסס על השפה השיווקית של המתחרים. אתר אינטרנט הוא במידה רבה כרטיס ביקור לעסק, או אולי תרצו לקרוא לזה חלון הראווה של העסק. אין כאן מקום לטעויות וכל פרט חשוב, החלט מבחירת הפונים ועד לעיצוב הלוגו וקידום
  • משרד פרסום דיגיטלי יודע לבנות קמפיין המתאים עבורכם. כמו כולם אתם רוצים טראפיק והמרות. אבל כאשר מדברים על ערוצי השיווק שבאמצעותם תשיגו את זה, המודעות, המסרים השיווקים וכל מאפייני הקמפיין, כאן כבר יש צורך בקמפיין בהתאמה אישית. וזוהי בדיוק העבודה של משרד פרסום. משרד פרסום דיגיטלי יודע גם לערוך את המחקר על הלקוח, השוק והמטרה, וגם לדעת לבנות עבורם את הקמפיין. זהו תהליך מורכב עם אתגרים רבים, כמו למשל :הצורך באפיון הקהל, התאמת קמפיין הפונה אל הקהל בשיווק השיווקית הנכונה וניהול הקמפיין במדיה בה נמצא הקהל שלכם.
  • משרד פרסום דיגיטלי יכול לסייע לכם לשפר את יחס ההמרה. יתכן שאתם מריצים קמפיינים ומקבלים תנועה, אך בסופו של דבר יחס ההמרה נמוך מידי ועלות גיוס הלוקחות גבוהה. יתכנו סיבות שונות לכך; אולי אתם מושכים את התנועה הלא מתאימה, אולי יש בעיה בדף הנחיתה שלכם, אולי השפה השיווקית אינה מדברת אל קהל היעד. משרד פרסום יודע כיצד להימנע מכל אותן הבעיות, לאפשר לכם ליהנות מלידים חמים ולהפיק את המיטב מתקציב הפרסום שלכם.
  • משרד פרסום זה לא איש אחד אלא צוות. פרסום במדיה דיגיטלית ומיתוג עסקי הם דברים מורכבים הדורשים אנשי מקצוע שונים. במשרד פרסום דיגיטלי תוכלו למצוא את מיטב המוחות המשלבים ידיים על מנת לתת לכם את הפתרון המושלם. אתם תוכלו למצוא במשרד הפרסום מומחים לשיווק, מומחים לבניית אתרים, מומחים לקידום אורגני, מומחים לקמפיין בפייסבוק, כותבי תוכן, קופירייטרים ואת כל מה שצריך על מנת לקדם את העסק שלכם.
  • משרד פרסום יודע להתנהל ברשתות חברתיות. לא ניתן לדבר על מיתוג ופרסום ללא עבודה נכונה ברשתות החברתיות. בין אם אנו מדברים על הקמת דף עסקי בפייסבוק, קמפיין בפיסבוק או כל פעילות אחרת ברשתות חברתיות, חשוב לזכור שלמדיה החברתית חוקים משלה ויש לדעת כיצד להתנהל נכון על מנת להפיק ממנה את המיטב.
  • על מנת לקדם את העסק את חייבים גם לקדם את העסק בגוגל. נושא קידום אתרים במרכז הוא נושא מסובך ובחלקו קשור באופן ישיר לבניית האתר. משרד פרסום המעניק לכם שירותי בניית אתרים ומנהל את כל הפעילות שלכם במדיה הדיגיטלית צריך גם לספק שירותים של חברה לקידום אתרים בגוגל. זהו יכול להיות רכיב משמעותי בהצלחת העסק.
  • משיכת קהל חדש לעסק היא דבר חשוב, אך לא רק. יש צורך גם בשימור הלקוחות הקיימים. נאמנות לקוחות היא דבר חשוב מאוד לצורך הצלחת העסק. זה מתחיל בבידול העסק אך דורש גם התנהלות נכונה לכל אורך הדרך. משרד פרסום יכול לסייע לכם בהקמת מועדון לקוחות וכל ההתנהלות אשר תאפשר לכם להגדיל את נאמנות הלקוח.
  • גירונו דיגיטל מדיה

    מתכננים הקמת עסק? אם כך אתם זקוקים למשרד פרסום כבר מהרגע הראשון. אתם עומדים להיכנס לשוק תחרותי, וגם אם יש לכם רעיון חדשני עדיין עליכם לשווק אותו אל השוק הנכון. אנו בחברת גירונו דיגיטל מדיה דואגים לכך יזם המתכנן עסק חדש, כמו גם עסק קיים. לנו ישנו פתרון עבור כל עסק אשר יאפשר לעסק להשיג מיתוג מנצח. אצלנו תוכלו למצוא צוות מקצועי ורב תחומי המעניק לכם את כל השירותים במקום אחד, מעיצוב הלוגו ועד בניית אתר וקמפיין רימרקטינג מצליח. אל תיבלעו בתחרות, תנו לנו לבנות לכם את הבידול.

    רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    Skip to content