יועץ שיווק באינטרנט – הבחירה של העסקים הקטנים

השאלה היא לא איך להקים עסק, השאלה היא איך להקים עסק מצליח אשר מביא מכירות ומייצר הכנסות אשר מספיקות למימון פעולתו ומשאירות רווח לבעליו. אנו מאחלים לכל יזם הצלחה בעת הקמת עסק חדש, אך אנו גם יודעים שמידי שנה עסקים רבים נסגרו מכיוון שאינם מצליחים להביא מכירות. בצור אנשי שיווק אנו יכולים לזהות שבדרך כלל הסיבה לכישלון היא הכישלון בביטוי הייחודיות של העסק. בואו נגיד את האמת – אם פתחתם מסעדה צמחונית בסגנון הודי וללא גלוטן אתם בטח לא היחידים, אם פתחתם מותג לבגדי תינוקות העשויים פשתן שנקטף בלילות ירח מלא, ככל הנראה אתם גם לא היחידים. אנחנו פועלים בעולם מאוד תחרותי ועל מנת להפוך את העסק להצלחה יש צורך בבידול העסק.

ישנם עסקים אשר אומרים ”אבל השקענו המון במודעות פרסום וזה לא עבד“. בכל הנוגע לפרסום זו לא רק הכמות אלא גם האיכות. אתם יכולים להריץ קמפיינים ברשתות חברתיות, להשקיע בקידום בגוגל ולפרסם מודעות בעיתונים – אבל אם לא עשיתם זאת באמצעות אסטרטגיה מיתוגית המבדלת את העסק, לא עשיתם זאת נכון. אם אתם רוצים להימנע ממצבים בהם אתם משקיעים ומשקיעים בפרסום העסק, אבל לא משיגים את המטרות, עליכם להיעזר ביועץ שיווק באינטרנט. אין טעם להשקיע משאבים בפרסום אם לא עושים זאת נכון. יועץ פרסום או חברת פרסום באינטרנט יסייעו לכם לנהל מסע פרסום אפקטיבי והחזר השקעה.

מה תפקידו של יועץ שיווק דיגיטלי ? יועץ שיווק באינטרנט הוא מומחה לתחום הדיגיטל. יש לו ידע וניסיון בשיווק ופרסום, הוא לומד ומנתח את שוק הצרכנים ויש לו את כל הידע הנדרש לצורך גיבוש אסטרטגיה שיווקית והובלת תהליכי המיתוג. יועץ שיווק דיגיטלי ירכז את כל פעולות השיווק הדיגיטליות ויבטיח שהן יעשו מתוך אסטרטגיה ותחת תכנית עבודה.

יועץ שיווק באינטרנט יכול למנוע מכם את המצב המתואר שבו אתם משקיעים כספים בתקציב הפרסום ואינכם משיגים תוצאות. בעזרתו של יועץ השיווק תוכלו לזהות את סוג הקהל, לבחור את המסרים השיווקים המתאימים, לבחור את השפה השיווקית ואת ערוצי הפרסום באמצעותם תגיעו לקהל. בחירה נכונה של מאפייני השיווק תאפשר לכם להשיג את המטרות. אך יועץ שיווק ממשיך להיות עם יד על הדופק ותמיד למקסם את הערך ולבצע תהליכי אופטימיזציה לקמפיין שלכם.

איך לנסח את המודעה; באילו צבעים לבחור עבור הלוגו; איך לנסח את הטקסטים השיווקים של דף הנחיתה; איך לעצב את ממשק האתר; באילו מילים כדאי להתמקד בקמפיין בגוגל; האם כדאי לעשות קמפיין בפייסבוק או ביוטיוב; איך לטרגט את הקהל ברשתות החברתיות; איך לחזק את המותג; כיצד להגדיל את ההמרות… כל אלו הן שאלות חשובות לצורך הצלחת העסק. כאשר אתם שוכרים יועץ לשיווק דיגיטלי יש לכם סמכות מקצועית ומנוסה אשר לא רק יודעת להשיב על כל השאלות, אלא גם יודעת לשאול את השאלות הנכונות.

חיסכון בזמן וריכוזיות

למרות החשיבות הרבה של פרסום דיגיטלי, אינכם יכולים להקדיש לכך את כל זמנכם. יש לכם משימות אחרות לטפל בהן על מנת להבטיח את הצלחת הארגון. כל פעולה קטנה תדרוש מכם ללמוד את הנושא ובמקום לעשות משהו בחמש דקות, תקדישו שעות ללימוד הנושא… וגם אז תעשו זאת בחוסר מקצועיות. זוהי בדיוק הסיבה מדוע עסקים מגיעים למצבים שבהם הם משקיעים משאבים רבים בפרסום אבל אינם משיגים תוצאות. יועץ שיווק באינטרנט יאפשר לכם ליהנות מחיסכון בזמן ולפנות את הזמן שלכם למשימות אחרות.

התחום של פרסום במדיה דיגיטלית הוא תחום מורכב בו קיימות פלטפורמות שונות ונדרשים אנשי מקצוע שונים. יועץ שיווק באינטרנט מאפשר לכם למרכז את כל הפעילות ולעבוד מול אדם אחד או גוף אחד (חברת פרסום) המטפלים בכל ההיבטים. לצורך הדוגמה אתם צריכים שירותי עיצוב בניית אתרים, שירותי כתיבת מאמרים, חברות לבניית אתר, קידום בגוגל מפות, קידום העסק באינטרנט ועוד. התנהלות מול אנשי מקצוע רבים לא תהיה יעילה, היא תגזול משאבי זמן וכסף וגם תתנהל בחוסר תיאום. ישנה חשיבות גדולה לתיאום, הרי יש צורך באסטרטגיה אשר תקפה לכל ערוצי השיווק וצריכה לבוא לידי ביטוי בכל דף נחיתה, אתר אינטרנט או קמפיין.

האם אפשר להסתדר ללא יועץ שיווק

אין שום חוק אשר מכריח אתכם להעסיק יועץ שיווק, אתם תמיד יכולים לעשות זאת בעצמכם או באמצעות צוות העובדים אשר עומד לרשותכם. קחו בחשבון שאתם תזדקקו לזמן רב לצורך מחקר, לימוד וביצוע. אתם תזדקקו להעסיק בצוות העובדים שלכם אנשים אשר בקיאים בעיצוב גראפי, לרכוש רישיון לתכנות גראפיות, להבין באופן בו גוגל מדרגת את האתרים, לדעת לבנות אתרים, לדעת כיצד לבנות דפי נחיתה, לדעת כיצד לנהל קמפיין בפייסבוק, לדעת את תורת הצבעים וכיצד לעצב לוגו… באופן דומה אתם יכולים לוותר על המזכירה, עורך הדין ורואה החשבון ולעשות הכול בעצמכם.

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

Skip to content