למה חשוב להשקיע בקידום עסקים בגוגל

מנועי החיפוש הוא הכלי המרכזי בהזרמת גולשים אל אתרי האינטרנט. אפילו שהגולשים יודעים מראש לאיזה אתר הם מעוניינים להיכנס, הם עשויים לחפש אותו במנועי החיפוש. ואם אנחנו משתמשים במונח מנועי חיפוש, אנו בעיקר מתכוונים לגוגל. נכון ישנם מנועי חיפוש אחרים, אך גוגל שולט בלמעלה ב 90 אחוז מהחיפושים. מנוע החיפוש של גוגל הוא הדומיננטי ביותר ועיקר מאמצי הקידום מתרכזים בגוגל. אם היינו מקדמים אתר בסין אולי היינו ממליצים על מנועי חיפוש אחרים, אך בשוק הישראלי גוגל הוא מנוע החיפוש שיש להתרכז בו.

ללא קידום בגוגל אתם צפויים לתנועה דלילה של גולשים, אם בכלל. תנועת גולשים מעטה אינה משרתת את המטרות העסקיות שלכם, זה בדיוק כמו חנות במדבר וללא שום כביש גישה. אם מישהו יגיע זה יהיה לגמרי במקרה. חשוב שתשקיעו בקידום בגוגל על מנת להשיג כמויות גדולות של גולשים

יש לציין כי קידום אתרים בגוגל הוא תחום מקצועי וישנם מומחים המתמקדים בתחום זה. בוודאי שאתם לא העסק היחידי שרוצה לקדם את האתר שלו בגוגל. כולם רוצים את המקום הראשון, אבל יש רק מקום ראשון אחד ולפעמים אלפי עסקים אשר מתחרים עליו (תלוי בנישת השוק). לכן ישנה תחרות גדולה ויש צורך להיעזר במומחים לקידום אתרים. הם מבינים את מנגנון הדירוג ואופי הפעולה של מנוע החיפוש, והם יודעים מהן הפעולות אשר צריך לבצע על מנת לשפר את התוצאות שלכם במנוע החיפוש.

מה צריך לדעת על קידום עסקים בגוגל

  • כל עסק צריך קידום אתרים – בצורה שבה מתנהל היום עולם העסקים והזיקה הגדולה לרשת האינטרנט, ניתן לומר שכולם ללא יוצא דופן זקוקים לקידום עסקים בגוגל. כל החלטה צרכנית מתחילה היום בחיפוש בגוגל. גולש אשר רוצה לקרוא חומר טכני לגבי סוגים שונים של מדפסות בסופו של דבר רוצה לרכוש מדפסת, גולש אשר מתעניין לגבי האטרקציות באמסטרדם בסופו של דבר יקנה כרטיס טיסה. לא משנה אם יש לכם עסק קטן או גדול, ברשת האינטרנט ישנו פוטנציאל גדול עבורכם וחשוב שתהיה לכם נוכחות בגוגל. אם אתם לא נמצאים שם אתם פשוט מעבירים את הלקוחות במתנה אל המתחרים.
  • קידום בגוגל מביא תוצאות – ישנן שיטות שונות לקידום בגוגל והן נחלקות לקידום אורגני וקידום ממומן. לא משנה באיזו שיטה תנקטו תמיד תשיגו תוצאות אשר ישפרו את המצב הקיים. אם תעזרו במומחים לקידום אתרים תוכלו למקסם את התוצאות שתשיגו מהמשאבים שאתם משקיעים, אך כל עבודת קידום נכונה (גם אם אינה מושלמת) תביא לשיפור המצב הקיים. זה נכון שישנה תחרות גדולה על המקום הראשון, ואף אחד לא יכול להבטיח לכם שתגיעו אל המקום הראשון, אך לאחר הקידום בהחלט תוכלו ליהנות מהצלחה. הצלח הקידום יכולה להתבטא בהגדלת מספר הכניסות לאתר, ובעקבות כך הגדלת המכירות.
  • אין סתירה בין קידום בגוגל לבין אמצעי קידום אחרים – קידום במדיה דיגיטלית מתעסק הרבה בגוגל, אך זוהי לא הדרך היחידה. למשל ישנה הרבה פעילות קידום ברשתות חברתיות וזה תלוי מאוד בנישה. ישנם עסקים שיכולים להשיג תוצאות טובות באינסטגרם וישנם עסקים שיעדיפו להתרכז בלינקדאין, לכל עסק מטרות וקהלים אחרים. אך הנקודה החשובה היא שאין סתירה בין קידום בגוגל לבין שימוש בפלטפורמות אחרות ולפעמים ניתן להשיג הרבה יותר באמצעות אסטרטגיה משולבת. כדאי גם לציין שקידום ממומן באמצעות גוגל אינו מתייחס אך ורק לקידום במנוע החיפוש, אלא גם למודעות אדסנס אשר יכולות להופיע גם באתרים אחרים.
  • תוצאות ארוכות טווח – כאשר העסק שלכם משקיע בקידום בגוגל המטרה היא למקסם את התוצאות של הקמפיין הנוכחי. למשל אולי החלטתם על קמפיין לצורך השקת מוצר חדש ואת הצלחת הקמפיין תמדדו בהתאם להשגת יעדי המכירות. אך האמת שתוכלו ליהנות מתוצאות ארוכות טווח גם לאחר סיום הקמפיין. למשל אם הקמפיין משך הרבה עניין וגולשים לאתר האינטרנט שלכם, בגוגל מזהים את זה והדבר יכול לגרום לעליית דירוג האתר שלכם וזה מסייע לכם בטווח הארוך.
  • מדידת תוצאות – אחד הדברים החשובים ביותר לאנשי פרסום היא למדוד את התוצאות, זה חשוב על מנת למקסם את התוצאות ולעשות אופטימיזציה של הקמפיין. פרסום בגוגל מאפשר לכם כלי מדידה שונים באמצעותם תוכלו להעריך את הצלחת הקמפיין.
  • שליטה מלאה – קידום אתרים בגוגל מעניק לכם שליטה מלאה על כל התהליך. לא רק שאתם יכולים למדוד תוצאות בזמן אמת, אתם יכולים לקבוע ולהגדיר מראש את תקציב הפרסום, וגם להפסיק מתי שבא לכם. קמפיין קידום בגוגל הוא תשלום לפי הקלקה ולא לפי הצגת המודעה. אן הגולש לא הקליק על הקישור אינכם משלמים.
  • לקידום עסקים בגוגל יש יתרונות רבים וזה ממש לא משהו שכדאי לוותר עליו. קידום בגוגל יכול להיות מנוע הצמיחה של העסק וחלק מעלות רכישת הלקוח. בעזרת גוגל ניתן להגיע אל הקהלים הרלוונטיים בצורה יעילה מאוד, אך חשוב לעשות זאת עם מומחים לקידום במדיה דיגיטלית אשר מבינים את צורת העבודה של גוגל ויודעים כיצד להשיג תוצאות מרביות.

    רוצים קידום בגוגל? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    Skip to content