חשיבותו של המיתוג לעתיד העסק

כאשר יש לכם רעיון עסקי אותו תרצו להגשים, אתם בוודאי חושבים על כל הפרטים בדרך להצלחה. אם זה מוצר אתם חושבים על מאפייני המוצר, עלויות השיווק, הלוגיסטיקה, נקודות המכירה והכסף שתרוויחו מכך. הכול בסדר גמור, אבל אל תשכחו שכל מסע שיווקי מתחיל במיתוג, זוהי התשתית להצלחה שיווקית. מיתוג עסקי יאפשר לכם לבדל את עצמכם מהמתחרים ולהשיג לעצמכם לקוחות המאמינים במוצר שלכם. מיתוג ושיווק הם המנוף לצמיחה עסקית ויש להשקיע בהם עוד מההתחלה.

כאשר אנו מדברים בימינו על מיתוג אנו נותנים משקל רב לפעילות בזירה הדיגיטלית. הסיבה הראשונה לכך היא שהזירה הזו היא מקום בו אתם יכולים לפגוש את הקהל שלכם. אך מעבר לזאת יש במדיה הדיגיטלית אינספור פלטפורמות וכלים שונים מהם תוכלו להפיק ערך. כלים אלו יכולים לשרת את אסטרטגיית המיתוג שלכם ולתרום לקידום העסק.

יש הרבה יתרונות לשיווק במדיה הדיגיטלית, אך אחד היתרונות שזוכים למעט מידי תשומת לב הוא היכולת להגיע אל הקהל גם מעבר לשעות העבודה שלכם. לדוגמה אם השקעתם בכתיבת תוכן שיווקי והוא נמצא באתר האינטרנט, אתם לא צריכים להיות במשרד בשביל להפיק ממנו תועלת. גולשים יכולים לקרוא את התוכן בזמנם הפנוי, אפילו אם זה באמצע הלילה, ולספוג את המסרים השיווקים. יתרונות אלו קיימים באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.

כאשר מחפשים חברת פרסום בימינו אסור להזניח את המדיה הדיגיטלית. למעשה ישנם עסקים רבים המרכזים את  כל מאמצי השיווק שלהם במדיה זו. במסגרת השיווק במדיה הדיגיטלית אתם תזדקקו ללוגו, משפטים שיווקיים וקמפיינים מתוחכמים.

לוגו עבור העסק

אחד מהאלמנטים אשר מסייעים לכם לבטא את המיתוג של העסק הוא הלוגו. לא ארחיב על כל התיאוריות והטכניקות הקשורות לעיצוב לוגו, רק אדגיש שאין מדובר בסתם עיצוב חביב. יצירת לוגו צריכה לקחת בחשבון את המסר והתחושות שהלוגו מייתר וזהו חלק בלתי מפרד מאסטרטגיית המיתוג. עיצוב לוגו הוא עבודה לגרפיקאים המנוסים בתחום הפרסום; הם יודעים כיצד לבחור את המסרים השיווקיים הנכונים וכיצד לבטא אותם נכונה עם צבעים ואלמנטים גרפיים. לוגו מוצלח גם מעביר את המסרים המיתוגיים של העסק וגם משמש כסימן היכר המזהה את העסק.

משפטים שיווקיים

בהתאם לניתוחים שביצעו אנשי הפרסום יש להרכיב משפטים שיווקיים בהם נשתמש בקמפיין ובתוכן השיווקי. משפטים אלו נבחרו בקפידה והם מאפיינים את המסרים העיקריים שהעסק רוצה לקדם. חזרה על מסרים אלו תסייע לבדל את העסק. תכנים אלו יכולים להופיע במסגרת מאמרים באתר, כתבות באתרים וכל קמפיין.

קמפיין למותג

קמפיין בפייסבוק, בגוגל או בכל אמצעי אחר אינו נעשה סתם כך. הוא נעשה על מנת לקדם את המותג, אך הוא גם צריך לקחת בחשבון את כל מאפייני המותג וקהל המטרה. לצורך הדוגמה זהו יכול קמפיין במודעות פייסבוק, אינסטגרם או רשתות חברתיות אחרות, כמו גם קמפיינים בגוגל הכוללים קידום ממומן ומודעות אדסנס. ישנם אמצעים רבים בהם ניתן להשתמש, אך חשוב לבחור את הפלטפורמות המתאימות עבור המיתוג של עסק, להשתמש בהן נכון ולהעביר בצורה טובה את המסרים השיווקיים.

גוגל, פייסבוק ופלטפורמות אחרות מציעות ממשקים נוח נוחים לצורך בניית קמפיינים ויתכן שאתם עלולים לחשוב שמדובר בדבר קל ופשוט. גוגל דואגת שיהיה לכם נוח מכיוון שהיא רוצה להרוויח כסף, אך ניהול קמפיין הוא דבר מורכב ממה שאתם חושבים. כל אחד יכול להריץ קמפיין, אבל לא כל אחד יכול להריץ קמפיין מוצלח. לכן חשוב להיעזר באנשי פרסום המנוסים במדיה דיגיטלית.

כל עסק נזקק לפתרון ייחודי המתאים עבור הצרכים שלו. ישנם עסקים עבורם נמליץ על קידום באינסטגרם, אך ישנם עסקים שאין להם מה לחפש שם. אבל לא רק בחירת הפלטפורמה היא העניין פה, ישנם פרטים רבים שחשוב לבצע נכון. אתם רוצים לקבל את המיטב מתקציב הפרסום שלכם ולכן חשוב להכיר לעומק את התחום הזה לפני שנכנסים להרפתקאות.

קידום אתרים

מיתוג וקידום אתרים בגוגל הם לא אותו הדבר, אך מכיוון שהרבה מפעולות המיתוג שלכם מתרכזות בזירה הדיגיטלית – הן חסרות ערך ללא קידום האתר. אתם יכולים למצוא חברה לקידום אתרים וחברות לקידום ברשתות חברתיות. אך מכיוון שמדובר בחלקים שונים של אותו השלם עליכם למצוא חברה אחת אשר תעניק לכם את כל השירותים. בית בו תוכלו לקבל קידום אתרים לעסק, קידום בגוגל מפות, שירותי תוכן וכתיבת מאמר SEO, עיצוב אתר, עיצוב לוגו, ניהול קמפיין וכו‘.

חברת ג’ירונו דיגיטל מדיה מזמינה אתכם לבוא וליהנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת. כך תוכלו להשיג את מטרותיכם העסקיות בצורה מקצועית, נוחה ומשתלמת. אצלנו תמצאו את הצוות המקצועי אשר יכול לטפל בכל היבטי המיתוג והפרסום.

רוצים למתג את העסק שלכם? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

Skip to content