חמשת הנקודות לקידום אתרים במנועי חיפוש

בשביל להפיק תועלת מאתר האינטרנט שלכם,לא מספיק למצוא חברה לבניית אתרים אשר תבנה לכם אתר יפה. חשוב גם להשקיע בקידום אתרים ואלו הם בדרך כלל תחומים אשר משתלבים יחדיו. הקמת האתר והשקתו אינה מביאה גולשים באופן אוטומטי, מיקום טוב במנועי החיפוש הוא הכלי המרכזי בהזרמת גולשים לאתר. אין טעם להשקיע באתר ללא השקעה בקידום האתר. אם אתם מבינים זאת ורוצים שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש, להלן כמה נקודות חשובות שעליכם לקחת בחשבון.

  • עד כמה מנוע החיפוש מכיר את האתר שלכם – המטרה של קידום אתרים במרכז היא לגרום לגוגל להציג את האתר שלכם במקום טוב בתוצאות החיפוש. אבל חלק ממורכבות העניין הוא שהאתר שלכם כולל דפים רבים בתוכו וחשוב שמנוע החיפוש יכיר את כל הדפים מופיעים באתר. לא נבלבל אתכם בעניינים טכניים של בנית אתרים ויצירת מפת אתר, אבל הרשו לנו להציג בעצמכם שיטה קלה ומהירה לבדוק האם גוגל מכיר את כל הדפים אשר מרכיבים את האתר שלכם. כל מה שעליכם זה להריץ את החיפוש הבא בשורת החיפוש של גוגל site: ואחריו כתובת האתר שלכם. מייד יופיעו לכם תוצאות חיפוש אשר מציגות אך ורק את הדפים באתר שלכם. אם ישנו דף מסוים אשר אינו מופיע בתוצאות הדבר מעיד על בעיה אשר בסופו של דבר מונעת מהאתר לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. במקרה שכזה מומלץ לפנות לחברה לקידום אתרים, הם יודעים כיצד לגרום לגוגל לסרוק את כל הדפים באתר.
  • סקר מתחרים – התוצאות של מנוע החיפוש אינן תלויות אך ורק בעבודת הקידום שאתם מבצעים, אלא גם בעבודת הקידום של המתחרים שלכם. אמנם המקרים הללו הולכים ופוחתים, אך בהחלט ראינו נישות שבהם ניתן להגיע אל המקום הראשון בהשקעה מינימלית, זאת מכיוון שהמתחרים אינם משקיעים תשומת לב ראויה למדיה הדיגיטלית. אך רוב העסקים אינם נהנים מהפריווילגיה הזו והם מתמודדים עם תחרות קשה. בדקו את המתחרים שלכם, כיצד הם מבצעים בגוגל ונסו ללמוד את השיטות שבהן הם משתמשים. שימו לב שהמתחרים הם לא בהכרח המתחרים כפי שאתם תופסים אותם, אלא המתחרים על מילות החיפוש.
  • מחקר מילות מפתח – מילות מפתח הן חלק חשוב בקידום אתרים לעסק. מילות המפתח יכולות לשמש אותנו כאשר אנו מבצעים קידום ממומן בגוגל, או כאשר אנו נעזרים בשירותי כתיבת תוכן למטרות קידום אורגני. ישנם כלים שונים אשר ניתן להשתמש בהם בעת עריכת מחקר מילות מפתח, כולל כלים שגוגל מספקת לכם. אך אפילו ההשלמה האוטומטית וההיגיון הבריא יכולים לסייע לכם לבחור את מילות המפתח הנכונות. הכלים השונים יכולים לספק לכם סטטיסטיקות ומידע על מנת להבין את התחרות על אותן מילות מפתח, אך עליכם קודם כל להבין את ההיגיון הפנימי שעומד מאחורי הצורה שבה קהל הגולשים מחפש אחר מידע במנוע החיפוש. מחקר המילים יספק לכם את הביטויים המתאימים שבהם תרצו להתמקד.
  • אופטימיזציה לאתר – זוכרים שדיברנו על הבדיקה בגוגל שתראה לנו האם מנוע החיפוש מכיר את כל הדפים באתר? ובכן אופטימיזציה של האתר נועדה לענות על בעיות מסוג זה. לגוגל ישנם סטנדרטים מסוימים אשר משפיעים על דירוג האתר ועל מנת לקדם בגוגל אנו רוצים להשיג דירוג גבוה. לצורך כך אנו צריכים לבצע אופטימיזציה אשר תהפוך את האתר לידידותי יותר עבור מנוע החיפוש ותעמוד בסטנדרטים. אלו הם דברים שיש לקחת בחשבון כבר בתהליך של בניית אתרים, אך אף פעם לא מאוחר לתקן טעויות שנעשו או להכניס שיפורים נוספים. הרבה מתהליכי האופטימיזציה של האתר קשורים למהירות האתר, דבר שהוא בעל השפעה רבה על מיקומכם בתוצאות החיפוש.
  • שילוב תוכן באתר – לתוכן יש משמעות רבה עבור קידום במנועי חיפוש, אך רבים עושים טעויות בתחום זה. כולם יודעים שבעת כתיבת תוכן צריך לשלב גם מילות מפתח והדבר תורם לקידום האורגני. לצורך כך צריך לעשות מחקר מילות מפתח ולדעת גם כיצד לשלב אותן ברמה הנכונה, לא פחות מידי ולא יותר מידי. אבל זה עוד החלק הקל. האתגר הגדול ביותר הוא לכבד את כל הכללים הללו, אך גם לספק תוכן איכותי, מקורי ומעניין עבור הגולשים אל תראו מול עינכם אך ורק את הרובוטים של מנועי החיפוש, בסופו של דבר יש להעניק תוכן בעל ערך עבור הגולש. ישנם מקדמי אתרים אשר שמים את כל הדגש על דחיסת מילות קידום ומתפשרים על איכות התוכן. בסופו של דבר הגולשים יצביעו ברגליים ויעלו את אחוזי הנטישה (דבר אשר בפני עצמו פוגע בקידום האתר). אם אתם מעוניינים בתוכן איכותי כדאי להיעזר בשירותי כתיבת תוכן אשר יודעים לכתוב בנושא הרלוונטי ולספק ערך, אך גם לדעת להקפיד על התאמת התוכן למנועי החיפוש. תוכן איכותי מחזק את הסמכות שלכם בתחום ועשוי לתרום למיתוג שלכם. תוכן איכותי זוכה לשיתופים ויש לו תועלת כפולה.
  • רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

    Skip to content