כיצד נבחר משרד פרסום

בהתחשב בכך שאנו מבינים את חשיבות הפרסום והנוכחות במדיה הדיגיטלית, ובהתחשב בכך שאנו מבינים שישנו משקל רב לרמה המקצועית של משרד הפרסום בהצלחת המיתוג, נשאלת השאלה כיצד נבחר משרד פרסום דיגיטלי אשר יכול להביא לנו את התוצאות הרצויות. זוהי אינה החלטה שולית, אלא החלטה בעלת השלכות ארוכות טווח אשר יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה עסקית לבין כישלון או עסקי או כל דבר ביניהם.

פרסום העסק הוא אחד מהעקרונות המובילים לצורך הצלחת העסק. כולנו גם מבינים שפרסום הוא הרבה יותר ממודעת פרסומת – פרסום הוא עבודה נכונה המבוססת על אסטרטגיה ויש בו מרכיבים כמו מחקר שוק, פילוח קהל, עיצוב לוגו, בניית אתר אינטרנט, קידום אתרים; כלומר תחומים הדורשים ידע מקצועי רב.

עוד עיקרון חשוב המנחה את העסק הוא חשיבה במושגים של החזר השקעה. העסק שלכם אינו יכול להרשות לעצמו לפזר כספים ללא הכרה, במיוחד אם מדובר בעסק חדש. לכן כל הוצאה עסקית צריכה להתבצע מתוך שיקולי ROI ותוך בחינה של אלטרנטיבות. לכן חשוב לכם לבחור במשרד פרסום אשר מייצר לכם ערך.

השקעה בפרסום ומיתוג יכולה להיות השקעה גדולה ולכן חשוב לכם לדעת שבאמת תקבלו תמורה. לכן על מנת לסייע לכם בתהליך הרשו לנו לתת לכם כמה טיפים לבחירת סוכנות הפרסום אשר תדע להפיק את המיטב מתקציב הפרסום שלכם ותאפשר לכם להשיג את המטרות השיווקיות.

בחירת משרד פרסום – על מה להקפיד?

על מנת לבחור בהצלחה את משרד הפרסום, הקפידו על הכללים הבאים:

חברה בעלת ניסיון מוכח – בשביל לעסוק בפרסום, שיווק ומיתוג צריך ניסיון. ישנו הבדל גדול בין ידע תאורטי לבין ידע מעשי; אני יכול להעיד באופן אישי שמה שידעתי בתום לימוד השיווק הוא אחוז מזערי ממה שידעתי אחרי כמה שנים בתחום.  אני מניח שזה די ברור לכם שיש לפנות לחברה ותיקה ומוכרת, אבל כדאי להדגיש שמוטב לחפש ניסיון בנישה. נישות מסוימות יכולות מיוחדות ויוצאות דופן, ולא לכולם יש את הניסיון הדרוש.  הרבה נזקקים בימינו לשירותי מיתוג עבור חנות אינטרנט, מהבחינה הזו זה לא ממש משנה האם יש לכם חנות ECOMMARCE אשר מוכרת גרביים מעוצבות או ארנקים מפלסטיק ממוחזר, אבל בכל זאת חשוב לבדוק מהו הניסיון של משרד הפרסום.

ניסיון במדיה דיגיטלית – פרסום הוא מונח רחב ויש לו היבטים שונים. אך כאשר מחפשים משרד פרסום בימינו לא ניתן להיות אדישים למדיה הדיגיטלית  שהיא מילה יפה לאינטרנט. אתם חייבים לוודא שמדובר במשרד פרסום אשר מציע שירותים כמו בניית אתרים, חברת SEO, קידום ברשתות חברתיות וכו‘.

תקשורת ויחסי עבודה  – לפני שמשרד הפרסום יטפל בתקשורת שלכם במדיה הדיגיטלית, כדאי שתבדקו איך מתנהלת התקשורת מול סוכנות המדיה. האם יש לכם תקשורת קלה ונוחה, האם אתם מדברים באותה השפה ובאמת מבינים אחד את השני. חשוב להבין שאין מדובר בפרויקט קטן של יום או יומיים אלא בעבודה ממושכת הדורשת תקשורת דו כיוונית. אם אינכם מרגישים שיש כימיה ותקשורת טובה, אולי כדאי לחפש מקום אחר.

היכולת להשתמש במגוון כלים – אם מישהו מומחה בשיווק בפייסבוק זה לא מספיק בשביל לתת פתרון לעסק שלכם. פייסבוק היא רק אחת מהרשתות החברתיות ולא בהכרח הפתרון המתאים עבורכם. כמו כן לא כל הפעילות מתעסקת במדיה חברתית, מה למשל עם קידום בגוגל?  אני לא רוצה לדון כרגע באילו כלים מתאימים עבור העסק שלכם, זאת מכיוון שכל מקרה הוא בעל מאפיינים וצרכים אחרים. אך הנקודה החשובה היא למצוא משרד פרסום אשר עומדים לרשותו כלים שונים והוא יודע לבחור את הכלים המתאימים עבור העסק, ולא רק את הכלים שבהם הוא יודע להשתמש.

תכנון אסטרטגי – הזכרנו קודם בניית אתרים, קמפיינים ברשתות חברתיות וכו‘… הכול טוב ויפה אבל חשוב להדגיש שעליכם לחפש משרד פרסום אשר מציע לכם תכנון אסטרטגי. פרסום לא מתחיל בתשלום למעצבים, אלא במחקר, מחשבה ותכנון. יש צורך לסמן ידעים ולקבוע אסטרטגיה אשר תביא אתכם להשגת אותם היעדים. כל פרט אחר, בין אם זה הלוגו או שירות של כתיבת תכנים לאתר נועד לקדם את מטרת העל.

הכול במקום אחד  – כאשר מחפשים סוכנות פרסום לעסק יש לתת עדיפויות למקום אשר יכול לספק לכם את כל השירותים במקום אחד. זה לא ממש משנה אם עבור חלק מהתהליכים המשרד משתמש במיקור חוץ, כמו למשל  שירותי תוכן חיצוניים או  בית דפוס, העיקר שהכול מרוכז במקום אחד. אתם לא רוצים לעבוד מול משרד אחד שיבנה לכם את האתר, פרי לנסר שיעצב את הלוגו ועד חברת SEO שתעשה לכם קידום בגוגל או קמפיין פרסום בפייסבוק. זה יעלה הרבה, זה יגרום לחוסר עקביות ויגזול מכם משאבים. העסק שלכם צריך לחפש פתרון אשר מאפשר לו לקבל פתרון מלא במקום אחד.

זקוקים לעזרה בקידום העסק? אתם מוזמנים לפנות אלינו והצוות של ג’ירונו דיגיטל מדיה ישמח לדון אתכם על פתרונות מדיה ושיווק בהתאמה אישית.

רוצים לעבוד עם משרד פרסום מוביל? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

Skip to content