דגשים חשובים לקידום אתרים
מחפשים חברות קידום בגוגל? זקוקים לקידום אתרים?
קידום אתרים לעסק הוא חלק מהצעדים לקידום העסק, כלומר זה במסגרת המאמצים למיתוג וקידום העסק. בתור בעלי עסקים אתם בוודאי מודעים לתחרות הרבה בענף; ואותה תחרות הקיימת בענף משתקפת בסופו של דבר בתחרות על המיקום בתוצאות החיפוש של גוגל. ישנים אתרים רבים הפועלים באותה הנישה ומנסים לפנות לאותם הלקוחות והם מתחרים אתכם על המקום הראשון בדף תוצאות החיפוש של גוגול. כל בעלי העסקים מבינים את החשיבות של המקום ראשון בגוגל ובטח שכולם יודעים שאף אחד אינו מחפש תוצאות בדף החיפוש שני. מסיבה זה חשוב לנקוט בצעדים הנכונים על מנת לקדם את האתר לעבר המקום הראשון ועל מנת להבטיח את מקומו. אם לא נעשה זאת תיפגע מאוד הפעילות העסקית שלנו. ובמידה וכל הפעילות העסקית שלנו מבוססת על האינטרנט אנו פשוט לא נשרוד מבחינה עסקית – יש צורך בקידום העסק באינטרנט.
אז כיצד נעשה זאת? להלן כמה טיפים חשובים לגבי קידום העסק בגוגל והצעדים שעליכם לעשות על מנת להצליח.
קידום העסק באינטרנט
הגדירו את קהל היעד – לצורך קידום העסק והאתר אתם עשויים להשתמש בפרקטיקות שונות של קידום אורגני וקידום ממומן. אבל קודם לכן עליכם להבין למי אתם פונים. מי הוא הלקוח האידאלי של העסק, מי הוא קהל היעד והיכן אפשר למצוא אותו. אתם צריכים להבין את הרגלי הגלישה של הגולשים, את השעות שבהם הם משתמשים באינטרנט, את הרשתות החברתיות שבהן הם גולשים, את הצורה שבה הם מחפשים מידע במנוע החיפוש ועוד. רק כאשר תהיה לכם תמונה ברורה של הקהל והמקומות שבהם הוא נמצא תוכלו באמת להתחיל לקדם את האתר.
בחרו את הפלטפורמה הנכונה – ישנן פלטפורמות ודרכים שונות בהם אתם יכולים לקדם את האתר. בהתאם להגדרת קהל היעד והזיהוי של המקומות בהם הוא נמצא תוכלו גם לבחור את הפלטפורמות לקידום האתר. הדבר המובן מאליו הוא הקידום בגוגל (גם הממומן וגם קידום אורגני), אבל ישנן עוד פלטפורמות רבות בעזרתן תוכלו לקדם את האתר ואת העסק באופן כללי. למשל תוכלו להשיג תנועה באמצעות קמפיין ברשתות חברתיות. ישנה חשיבות גדולה לבחירת הפלטפורמות, לא כל פלטפורמה תביא לכם את אותן התוצאות. מה שיכול להתאים לאתר מסוג מסוים הוא לא בהכרח מה שיתאים לאתרים אחרים. לכל אתר יש את השוק שלו.
אל תשימו את כל הביצים בסל אחד – כאשר אנו מדברים על קידום אתר האינטרנט ישנן שיטות רבות, כמו למשל קידום אורגני או קידום ממומן. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וברוב המקרים לא נרצה לשים את כל הביצים בסל אחד.
התנהלו בצורה שקולה – בכל הנוגע לפרסום וקידום באינטרנט חשוב לחשוב ולא לעשות החלטות פזיזות. לפעמים במדיה זו צריך לקבל החלטות מהירות, אך אין זה אומר לקבל החלטה מבלי לשקול את ככל המשמעויות שלה. כל החלטה יכולה להשפיע על המוניטין של האתר, על המיתוג ועל כמות התנועה. וכמובן שלכל החלטה יש גם עלות. קידום העסק באינטרנט צריך להיעשות מתוך תכנית ברורה עם מטרות ויעדים, וצעדים שקולים לצורך הביצוע.
הכינו תכנית תקציבית – בהתנהלות עסקית תמיד חשוב להכין תקציב. לכל צעד שלכם יש עלות ואתם רוצים תמיד להבטיח שתקבלו את התמורה המרבית עבור תקציב הפרסום שלכם. לכל הוצאה אתם צריכים לשקול גם את האלטרנטיבות ולחפש כיצד למקסם את הקמפיין. מסיבה זו מומלץ לעבוד עם משרד פרסום ומומחים לקידום באינטרנט, הם ידעו למקסם את התוצאות שתקבלו מהתקציב שלכם. קבעו מראש את תקציב הפרסום ושיקלו היטב כיצד אתם משתמשים בו.
אופטימיזציה של הקמפיין – גם כאשר הקמפיין מנוהל על ידי צוות מנוסה, תמיד יש לבצע אופטימיזציה. המשמעות של זה היא להיות עם יד על הדופק ותמיד לבחון את ביצועי הקמפיין. לפעמים יש צורך בהכנסת שינויים קטנים על מנת לשפר את התוצאות.
קידום אתרים זו עבודה למקצוענים
אם אתם מקימים עסק חדש או שיש לכם עסק קיים אנו תמיד ממליצים לכם להשאיר את ענייני הקידום והפרסום לאנשי מקצוע ולפנות לחברות קידום בגוגל. יזמים אשר מקימים עסק חדש שוקלים היטב כל הוצאה ומחפשים כיצד לחסוך. ברמת העיקרון זה הדבר הנכון לעשות. אך במקרה של קידום ופרסום זוהי השקעה – קידום ושיווק העסק זהו מנוף הצמיחה של העסק. ללא השקעה נכונה בקידום כל השקעות האחרות שלכם בעסק עלולות לרדת לטמיון ולכן אנו ממליצים לכם להשאיר תקציב לכך. אתם יכולים למצוא אינספור מאמרים באינטרנט בנושאים של שיווק וקידום, אך שום מאמר אינו מחליף את הידע והניסיון של אנשי המקצוע. לא רק שאין לכם את הזמן להקדיש לצורך לימוד הנושא, מדובר בתחום מאוד דינמי וכל מאמר שהיה נכון לרגע פרסומו יכול להיות בלתי רלוונטי ברגע שנכנסה לשוק טכנולוגיה חדשה.