כיצד לקדם עסק חדש
אולי אתם עושים את הצעדים הראשונים בעולם העסקים העצמאיים, אחרי ששנים עבדתם בתור שכירים, ואולי אתם יזמים סדרתיים אשר כבר הקימו עסק אחד או שניים. גם יזמים חדשים וגם שועלים ותיקים יודעים שחשוב לקדם עסק חדש. אם אין לכם ניסיון בוודאי שתרצו לקרוא כיצד ניתן לקדם עסק חדש, ואם יש לכם ניסיון אתם בוודאי יודעים שתמיד כדאי ללמוד דברים חדשים ולגלות מה חדש בתחום או סתם לקבל רענון.
אז כיצד נביא את העסק החדש להצלחה עסקית, להלן מתווה קצר בדרך להצלחה.
לחפש את הכי טוב עבור העסק
קידום העסק הוא עבודה משותפת, של העסק והאנשים שמאחוריו, יחדיו עם אנשי פרסום, מומחי שיווק ואסטרטגיה. כשם שהעסק לא יכול לעשות זאת לבדו, גם משרד פרסום דיגיטלי לא יכול לעשות זאת ללא שיתוף פעולה מצד העסק. לכן חשוב שתחפשו את הטובים ביותר – חברת מדיה בעלת ניסיון בתהליכי מיתוג והכרות עם העולם הדיגיטלי, שבלעדיו אי אפשר לעשות כלום בימינו. חפשו חברה שיש לכם כימיה איתם, שאתם בוטחים בניסיון שלהם וצאו לדרך משותפת. אל תתמהמהו כי הדרך ארוכה, העבודה רבה והמתחרים שלכם רצים ולא מסתכלים לאחור. אתם זקוקים לחברה מקצועית שיש בה כרישי דיגיטל; אנשים שאם תעירו אותם באמצע הלילה הם יריצו קמפיין בפייסבוק ולא הולכים לישון לפני שלמדו וחקרו כל טכנולוגיה וכל כלי שיווקי חדש. אם אתם רוצים להוביל בזירה הדיגיטלית אתם צריכים להיעזר בשירות של חברה מובילה בתחום, אין דרך אחרת.
אל תחפשו פרי לנסרים או שירותים חלקיים, אתם זקוקים לשירות הכולל כולל הכול, מן המסד ועד הטפחות. חברת דיגיטל אשר יכולה לראות את התמונה המלאה ולעבוד לפי תכנית אסטרטגית.
קידום אתר
כולנו יודעים שכל החלטה מתקבלת באמצעות האינטרנט ואפילו מבוצעת באמצעות האינטרנט, בין אם מדובר בחיי הפרט ובין אם מדובר בהחלטה עסקית. כלומר מנהל הרכש של חברה יכול לחפש אחר ספקים של ציוד באינטרנט, כפי שהוא גם עשוי לחפש קוסם ליום ההולדת של בנו. המסקנה היא ברורה – אם אתם לא באינטרנט אתם לא קיימים. ולכן עליכם למצוא חברת מדיה אשר תבנה עבורכם אתר עם ממשק מנצח; אתר שיאפשר לכם ליהנות מנוכחות ברשת, מיתוג ומכירות.
אבל אי אפשר לדבר על בניית אתרים מבלי לדבר על קידום אתרים במרכז, הגולשים אינם מגיעים יש מאין, הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש ולפעמים גם מהרשתות החברתיות ומודעות אחרות. מאין יגיעו הגולשים שלכם? לכל עסק יש את הפלטפורמה המתאימה לקידום, אבל אם לא תעשו שום דבר ולא תשקיעו בקידום אתרים SEO לא יגיעו אליכם גולשים.
קידום האתר בגוגל
ללא קידום האתר במנוע החיפוש לא יגיעו גולשים ולכן עליכם לאמץ אסטרטגית קידום אתרים אשר יכולה לשלב קידום אורגני וקידום ממומן. כמו תמיד אנו ממליצים לכם לעשות זאת עם חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים, זאת על מנת למצוא את האסטרטגיה המתאימה עבורכם ולבצע אותה בצורה הטובה ביותר. קידום אתרים הוא לא תחום לחובבנים, כמו האחיין או הבן של השכן, שקרא איזה מאמר באינטרנט וחושב שהוא יודע הכול. אם רוצים לדעת הכול על קידום אתרים צריך לעבוד כמה שנים טובות במקצוע.
קידום אורגני – אם אתם רוצים להגיע לביצועים אמיתיים בגוגל, כלומר להגיע למקום טוב בראש תוצאות החיפוש ולהישאר שם, אין לכם ברירה אלא להשקיע בקידום אורגני SEO. בשביל לקדם את המותג יש לבצע מחקר מילות מפתח, להטמיע תכנים איכותיים באתר, לשפר את מהירות האתר ולבצע אופטימיזציה מלאה למנוע החיפוש. כך תוכלו לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.
קידום ממומן – בעוד מאמצי הקידום האורגני דורשים זמן ממושך, יתכן כי תרצו לתת דחיפה לקידום האתר באמצעות קידום ממומן (קידום באמצעות מודעות בגוגל). כל תוכלו לבחור מילות מפתח, לטרגט את הקהל שבו תרצו להתמקד ולהריץ קמפיין קידום ממומן שבו יש לכם שליטה מלאה. קמפיין קידום ממומן בגוגל יאפשר לכם לקבל חשיפה והקלקות גם כאשר אתם מתעכבים בקידום האורגני.
להתקדם לעבר המטרה
בתור בעלי עסק חדש אתם משתוקקים להצליח. אתם השקעתם את כל האנרגיות שלכם בעסק, הוא מבטא את כל החלומות שלכם וסביר להניח שהשקעתם בו גם כספים רבים. האמביציה האישית והרצון להצליח הם דבר חשוב ואתם תזדקקו לזה. אבל לצערנו הרב מותג לא מקימים ביום אחד; בעוד את התשתיות הפיזיות לקיום העסק אתם יכולים להקים במהירות, מיתוג דורש זמן. לא בגלל העצלנות של החברה שמטפלת לכם במיתוג, אלא מכיוון שהטמעת מסרים שיווקיים בדעת הקהל דורשת זמן. לעתים מחוסר סבלנות ורצון להצליח, בעלי עסקים עשויים לזגזג בין אסטרטגיות שונות וזהו המתכון הבטוח שאיתו תגיעו … לשום מקום. לכן היו סבלניים, אולי זה נראה לפעמים כי אתם מתקדמים לעבר המטרה בצורה איטית, אבל אתם מתקדמים בצורה עקבית ובטוחה.