קידום בגוגל
בשביל לבנות תדמית ולגייס לקוחות חדשים אתם זקוקים לתנועה סדירה של גולשים. מנועי החיפוש, ובראשם גוגל, הם הערוץ דרכו מגיעים רוב הגולשים אל האתר. כל אתר אינטרנט שואף להגיע אל המקומות הראשונים של תוצאות החיפוש וזוהי בדיוק המהות של קידום אתרים. ישנם דברים רבים שאפשר וצריך לעשות על מנת לקדם את האתר ולהביא אותו אל מקום אטרקטיבי בתוצאות החיפוש, דבר אשר יבטיח תנועת גולשים.
קידום אתרים הוא תהליך מורכב ויש לו היבטים רבים. אך ניתן לחלק אותו לשתי פרקטיקות, האחת היא הקידום הממומן והשנייה היא הקידום האורגני. שתי טקטיקות שונות באופיין, הראשונה נועדה לצורך השגת תוצאות מהירות וזמניות, השנייה לצורך השגת תוצאות עקביות לטווח הארוך
PPC - קידום ממומן
בימינו לאף אחד אין ספק לגבי החשיבות של אתרי האינטרנט. כולנו שמענו אינספור פעמים את אותן הססמאות על הפוטנציאל של האינטרנט והגישה לקהל ענק וגלובלי ששום עסק לא ירצה לפספס. אלו לא רק ססמאות, אבל בפועל רשת האינטרנט אינה מתרגשת מעוד אתר חדש שנפתח. ובטח שהאתר לא זוכה למקום של כבוד בתוצאות החיפוש, מה שאומר שתנועת הגולשים שלכם היא בין דלילה מאוד לדלילה עוד יותר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע אתם צריכים קידום אתרים, זוהי הפרקטיקה שתגרום למנועי החיפוש להעביר אליכם תנועה של גולשים. קידום ממומן היא אחת השיטות לעשות זאת
קידום ממומן הוא אחת הפרקטיקות המקובלות לצורך קידום אתרי אינטרנט ושיווק במדיה הדיגיטלית. המילה קידום ממומן נשמעת בדרך כלל בנשימה אחת עם המושג PPC שפירושו תשלום לפי הקלקה. PPC הוא המודל המוביל בקידום ממומן והמשמעות שלו היא שאתם משלמים על מודעת פרסום רק כאשר הלקוח מקליק על הקישור, זאת להבדיל מתשלום על חשיפה
אין שום עסק היום שמתנהל ללא קידום ממומן, בין אם זה בגוגל או בין אם זה בפלטפורמות אחרות או תוך כדי שילוב של פלטפורמות אחרות. קידום ממומן עונה על הנקודה החלשה של הקידום האורגני – הזמן הממושך הנדרש על מנת להשיג תוצאות בקידום האורגני. היתרון המרכזי של קידום ממומן הוא האפשרות להביא לאתר שלכם תנועה באופן מיידי. בין אם זה דף נחיתה, חנות אינטרנטית או כל אתר אינטרנט אחר, תוכלו להשיג תנועה באמצעות קידום ממומן. יתרון נוסף של קידום ממומן הוא היכולת למדוד בצורה מדויקת את תוצאות הקמפיין ולוודא שאתם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר מתקציב הפרסום שלכם
רבים חושבים שהאתגר האמתי הוא הקידום האורגני ומניחים כי קדום ממומן הוא קל ופשוט, האמת ששניהם מאתגרים. קידום ממומן מבוסס על מודעות פרסום, כלומר אתם משלמים על מנת לקבל את החשיפה. ולפיכך על פניו זהו נראה הדבר הפשוט ביותר, אבל בפועל קידום ממומן דורש הרבה ידע והבנה. לכל פלטפורמה יש את שיטות העבודה שלה ויש להבין אותן ולדעת כיצד להתנהל. המטרה שלנו בג’ירונו מדיה היא לבצע עבורכם קידום ממומן תוך כדי מקסום התוצאות של תקציב הפרסום. קידום ממומן הוא תחום המיועד לאנשי מקצוע המתמחים במדיה הדיגיטלית
על מנת להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר אנו עובדים לפי תהליך רב שלבי הכולל:
- ניתוח העסק/המוצר וזיהוי שוק הלקוחות הרלוונטי.
- אפיון הלקוח ובחירת ערוצי השיווק והפלטפורמות בהן נמצא לקוח המטרה.
- אפיון הקמפיין בהתאם ליעדים, מילות מפתח וכל מאפייני הקמפיין.
- ניהול קמפיין קידום ממומן במדיה הדיגיטלית.
- ניתוח תוצאות וביצוע אופטימיזציה ו FINE TUNING לקידום.
מי צריך קידום ממומן?
הקמתם עסק והצלחתו תלויה בתנועת הגולשים לאתר? אם כך אתם צריכים קידום ממומן. ללא קידום ממומן מחכה לכם תהליך ארוך של קידום אורגני, אשר יכול לקחת חודשים רבים עד אשר תראו תוצאות. חשוב ככל שיהיה הקידום האורגני, אתם זקוקים לתוצאות מיידיות. העסק שלכם זקוק ללקוחות ואינו יכול לחכות. קידום ממומן הוא הכלי היחידי אשר יכול להביא לכם את אותן התוצאות, כל זאת בהנחה שהוא מבוצע נכון על ידי אנשי המקצוע המתאימים, בעלי הניסיון בקידום במדיה הדיגיטלית.
למרות חשיבות הקידום האורגני, יתכנו גם אתרים שלא ימצאו בו תועלת ויבחרו אך ורק בקידום ממומן. לדוגמה אם מדובר בדף נחיתה לצורך שיווק פרויקט נדל“ן חדש המוגבל בזמן, אין צורך להשקיע בקידום אורגני. עד אשר תשיגו תוצאות אורגניות כבר ימכרו כל יחידות הדיור. המסקנה היא שלכל אתר יש צורך בפתרון בהתאמה אישית.
SEO - קידום אורגני
אם אתר האינטרנט שלכם רוצה לשרוד ולהשיג נוכחות, אם אתם רוצים לבסס עסק מצליח, עליכם להשקיע בקידום אורגני – תהליך הכולל פעולות רבות אשר נועדו לבסס את סמכות האתר, את דירוגו בעיני מנוע החיפוש ואת הרלוונטיות שלו למילות חיפוש ומאפייני חיפוש מסוימים. כאשר זה נעשה נכון, ובצורה עקבית, זה מקדם אתכם לעבר תוצאות החיפוש הראשונות ומזרים תנועה אל האתר שלכם. בניגוד לקידום ממומן, קידום אורגני אינו מבוסס על מודעות פרסום אלא על אינספור פעולות הכוללות שיפורים באתר עצמו וגם פעולות המתבצעות מחוץ לאתר, אשר בסופו של דבר נועדו לחזק את האתר ולקדם את אותו במנועי החיפוש.
הבסיס לקידום אורגני הוא הבנה טובה של הקריטריונים אשר בעזרתם גוגל מדרגת את האתרים ומתעדפת את דף תוצאות החיפוש. מקדמי האתרים נוקטים בכל הפעולות על מנת להתאים את האתר לשיטות העבודה של מנוע החיפוש וכך לשפר את מעמדו ואת מיקומו. התאוריה אולי פשוטה, אך בפועל מדובר בדבר מורכב ויש לכך כמה סיבות.
הסיבה הראשונה שמסבכת לנו את הדברים היא שגוגל לא חושפת בפנינו את שיטות העבודה של מנוע החיפוש, זאת מתוך ניסיון למנוע מניפולציות על האלוגריתם. אך מצד שני איננו הולכים באפלה. מקדמי אתרים חוקרים ולומדים את הנושא ויודעים מה לעשות וכיצד להשיג תוצאות.
הסיבה השנייה לקושי היא שקידום אתרים דורש התמחויות שונות. למשל מצד אחד ישנה התעסקות טכנית במאפייני האתר, זאת על מנת להבטיח אתר מהיר וללא באגים הפוגעים בקידומו. אך מצד שני יש צורך בכישורים אחרים, כמו למשל כתיבת מאמרים ויצירת תוכן המתאים לקידום אתרים. לפעמים אפילו יש צורך בקשרים אישיים אצל מפעלי אתרים אחרים על מנת לבנות את הקישורים המתאימים.
קידום אורגני עם הצוות של ג‘רונו
לנו בג’ירונו מדיה ישנו עיקרון מנחה; אנו מבינים את ההיגיון של גוגל בדירוג האתרים ופועלים לפיו – המטרה של גוגל היא לספק לגולש חווית גלישה איכותית המתאימה בצורה הטובה ביותר לחיפוש שהריץ בשורת החיפוש. בשביל לספק לגולש חווית גלישה איכותית, מנוע החיפוש צריך לוודא שמדובר באתרים בעלי סטנדרטים גבוהים, וגם לאפיין היטב את האתר על מנת לענות בצורה מדויקת על בקשת החיפוש. המשמעות מבחינתנו היא לנקוט בכל השיטות על מנת להבטיח אתר איכותי ובעל סמכות, ועל מנת לחדד בפני מנוע החיפוש את תחומי העיסוק של האתר.
הצוות של ג’ירונו מטפל בכל ההיבטים של הקידום האורגני, בהתבסס על הידע והניסיון שלנו ותוך כדי שילוב של יצירתיות וחדשנות. אנו מעניקים עבורכם פתרון מושלם לקידום האתר תוך כדי שימוש באסטרטגיות משולבות של קידום אורגני עם קידום ממומן, בהתאמה אישית. המטרה שלנו היא לא רק לקדם אתכם במנוע החיפוש, אלא גם לנצל את תקציב הפרסום שלכם בצורה האופטימלית.