רימרקטינג – שיטת הפרסום שאתם צריכים להכיר

הקמתם עסק ואתם עובדים יומם ולילה על מנת לוודא שהעסק יגדל ויצליח. אתם משפרים ומשנים ועובדים קשה מאוד על מנת להביא את העסק לגדולה. יש לכך היבטים רבים, וגם פרסום מיתוג העסק הם חלק מהפעולות שאתם מקדישים להם תשומת לב, אנרגיה ומשאבים. פרסום הוא מנוף הצמיחה של העסק ובלעדיו לא תשיגו את מטרותיכם. כל בעל עסק, יזם ומנהל צריך להיות מודע לנושאי שיווק ומיתוג, ופרט מיתוג במדיה דיגיטלית , אך אין זה אומר שכל בעל עסק צריך לעשות זאת בעצמו. לשם כך ישנו חברות פרסום ומדיה, בהן ישנם אנשים המומחים לתחום. אך ידע כללי בנושא של פרסום דיגיטלי הוא תמיד חשוב.

מדוע אנו אומרים שצריך לשים את הדגש על המדיה הדיגיטלית? רבות דובר ונאמר על עולם השיווק הדיגיטלי והכלים החזקים שהוא מביא לנו בתור משווקים ואנשי פרסום. זהו לא סתם עוד ערוץ שיווק, זהו ערוץ שיווק בעל מאפיינים שמעולם לא ראינו ואינם עומדים בקנה אחד עם מדיות אחרות. מעולם לא עמדו לרשותנו כלים כל כך חזקים לטרגט את הקהל שלנו, כפי שמעמידה לרשותנו המדיה הדיגיטלית. הכלים השונים באים לידי ביטוי ביכולות מיקוד הקהל של קמפיינים בגוגל ופרסום ברשתות חברתיות ובעזרתם אנו יכולים להשיג לידים חמים. והכלים הללו רק הולכים ומשתכללים, ולפעמים קשה לנו לעמוד בקצב. הפעם נדבר אתכם על כלי אשר נקרא REMARKETING, כלי אשר נמצא בשימוש כבר כמה שנים ואין איש מדיה שאינו מכיר אותו .

אז מה זה רימרקטינג

בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת מה זה SEO, יש לדעת מה זה REMARKETING.

אחת מנקודות התורפה של הפעילות במדיה הדיגיטלית היא נטישת הלקוחות בשלבים שונים, כלומר הם אינם סוגרים את הרכישה. הם יכולים להגיע אל המוצר שלכם לאחר קמפיין לידים בגוגל או ברשתות החברתיות, אך בסופו של דבר הם אינם מבצעים את הרכישה. כלומר השקעתם בגיוס הלקוח אבל בסופו של דבר הרכישה לא התממשה ואתם ממשיכים לנסות את מזלכם במידה הדיגיטלית ומקווים שאולי הגולש הבא יסגור את העסקה.

אך בואו נבין רגע את הפסיכולוגיה של הגולש, אם הגולש לא רכש את המוצר האם זה אומר שהמוצר שלכם אינו מתאים עבורו ואינו מעוניין בו? ישנה סבירות גדולה שהגולש עדיין לא בשל לרכוש את המוצר או שדעתו הוסחה. אם הגולש מחפש לרכוש מוצר באופן פעיל, בסופו של דבר הוא ירכוש אותו באחת מן ההצעות שהוא יפגוש במדיה הדיגיטלית, אם לא היום אז מחר ואם לא אצלכם אז אצל המתחרים.

התובנה הזו מביאה אותנו למסקנה חשובה מאוד – ישנו סיכוי גדול שהגולש אשר ביקר אצלכם באתר יבצע את הקנייה; הסיכוי שלו לבצע רכישה גדול מהסיכוי של הקמפיין הכללי שאתם מריצים. ולכן עליכם לערוך קמפיין המתמקד באותם הלקוחות שכבר הביעו התעניינות מסוימות במוצר, או במילים אחרות קמפיין שיווק מחדש REMARKETING. בעזרת קמפיין זה תוכלו לפות אל הגולש בצורות שונות ובזמנים שונים ובסופו של דבר לקדם אותו לעבר הרכישה. אחוזי ההצלחה של קמפיין שיווק מחדש גבוהים יותר מאחוזי ההצלחה הכלליים.

כל מי שמתעסק היום במדיה דיגיטלית ופרסום דיגיטלי מעניק תשומת לב רבה לרימרקטינג, דבר אשר מתאפשר בזכות היכולות המתקדמות של המדיה הדיגיטלית והכלים אשר היא מציעה לנו. לא ניכנס לפרטים הטכניים של הטכנולוגיה, אנו מעדיפים להתעסק בהיבטים השיווקיים. אך באופן כללי שימוש ברימרקטיגנ דורש הטמעת קודים מיוחדים באתר האינטרנט אשר בעזרתם ניתן לסנכרן את הקמפיינים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ולזהות את הגולשים שעבורם נציג קמפיין שיווק חוזר.

באמצעות קמפיין שיווק חוזר אנו יכולים לזהות את הלקוח (בתהליך אוטומטי כמובן) ולהציג בפניו מודעות פרסום חדשות אשר יתנו לו את הדחיפה השיווקית האחרונה ויגרמו לו לקנות את המוצר. זוהי השקעה משתלמת יותר מאשר קמפיין לרכישת לקוחות חדשים, אך היא לא באה להחליף קמפיינים רגילים – קמפיין REMARKETING מאפשר לכם להפיק יותר מהקמפיין הכללי ולהעלות את שיעורי ההמרה.

לדעת איך להשתמש בטכנולוגיה

על מנת להפיק את התועלת משיווק חוזר, כמו יתר הכלים של המדיה הדיגיטלית צריך לדעת איך להשתמש בהם. איננו מתכוונים להיבטים הטכניים, את זה כל אחד יכול ללמוד. אנו מתכוונים לשימוש נכון מבחינת ההיבטים השיווקים על מנת להבטיח שיווק אפקטיבי ותמורה לתקציב המדיה שלכם. הטכנולוגיה מאפשרת לכם לאתר את הלקוח שנטש את הקניה, אך באחריותכם לבנות את הקמפיין הנכון שיחזיר אותו אל הקנייה. ישנן שאלות שיווקיות שונות שצריך לשקול כמו אילו מודעות ואילו ניסוחים תציגו בקמפיין הרימרקטינג ואפילו כמה מודעות תעמיסו על הגולש. השימוש ברימרקטינג הפך לשכיח אבל אנו גם רואים מקרים שבהם הוא אינטנסיבי מידי. לכן חשוב לדעת כיצד להשתמש נכון ביכולות הטכנולוגיות. הרימרקטינג הוא רק כלי טירגוט חדש ומשוכלל, אך צריך לדעת כיצד להתאים עבור הקהל את הקמפיין המתאים. רק משרד פרסום דיגיטל מנוסה יכול להבטיח לכם את השימוש המיטבי בכלי זה.

רוצים שירות רימרקטינג? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה? בואו לפגישת ייעוץ ללא עלות

Skip to content