?למה לעבוד עם חברת מיתוג מובילה
לפני שנדבר על הסיבות מדוע לבחור בחברת מיתוג מובילה ולא להתייחס אל העניין כאל עניין שולי המתאים לפרילנסרים, בואו נסביר קצת על מיתוג בתור אסטרטגיה להתמודדות עם התחרות העסקית – בואו נדבר על תחרות וחשיבות המיתוג.
המושג תחרות הוא אחד האלמנטים המאפיינים את עולם העסקים. להוציא מקרים יוצאי דופן, כל עסק מתמודד עם סביבה תחרותית בענף שבו הוא פועל. אלו יכולים להיות מתחרים המציעים מוצרים ושירותים בעלי אופי דומה, ולפעמים אפילו זהה. ברור לכולם שהורדת מחירים היא אינה אסטרטגיה טובה להתמודד עם התחרות, במקום זה יש להתרכז במיתוג העסק או המוצר. כאשר המיתוג נעשה נכון הוא גורם לקהל שלכם לייחס למוצר תכונות ואופי וכך הם יכולים להתחבר אל המותג ולהצליח בקרב הקהלים שבהם רוצים להתמקד.
ללא מיתוג אתם צפויים להיכשל בתחרות. הקהל לא ימצא משהו מיוחד במוצרים שלכם ויבחר במוצרים של המתחרים, אפילו אם אתם יודעים שמדובר במוצרים זהים. יתכן אפילו שמבחינה אובייקטיבית המוצרים שלכם איכותיים יותר ואפילו זולים יותר, אך המיתוג שהוא הצורה שבה אתם נתפסים בעיני הלקוח, הוא הגורם הדומיננטי להחלטות הקנייה של הצרכן.
מיתוג צריך להיות בראש מעיניו של כל עסק. לא משנה אם מדובר בבנק, אתר אינטרנט המוכר מזרונים או רשת בתי מלון. לכל אחד מהם יש את האסטרטגיה המתאימה עבורו לצורך בניית המיתוג הנכון.
כפי שהבנתם המיתוג יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון ולכן חשוב לקחת אותו ברצינות. עסקים קטנים ובינוניים, או בעיקר עסקים חדשים חושבים היטב כיצד לנצל את התקציב שלהם ועליהם לחשוב על כל הוצאה פעמיים. כל עסק שואל את עצמו מהו הערך שיקבל מההשקעה ושוקל אותה לצד האלטרנטיבות. וכאשר מדובר בהוצאות מיתוג, כאן אסור לכם לוותר. הנושא חשוב מידי ולכן יש להתייחס אליו בכובד ראש ולא לחפש פתרונות חובבניים וזולים.
מדוע לבחור בחברת מיתוג מובילה
ידע וניסיון – כמובן שידע וניסיון הם שני דברים שונים, אבל יש ביניהם חפיפה גדולה. כאשר אתם מחפשים חברה לצורך מיתוג העסק חשוב שתבחרו בחברה אשר יש לה את הידע ואת הניסיון הדרוש לצורך המשימה. מדובר בנושא רחב ומורכב וזו ממש לא עבודה לפרי לנסר. במקרים רבים ישנם אנשים אשר יודעים לעשות עיצובים גרפיים ומחליטים להציע שירותי מיתוג, אך האמת שאין להם את הידע הנכון. מיתוג הוא הרבה יותר מעיצוב דף האינטרנט שלכם. מיתוג דורש ידע עמוק בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים. רק בעלי הידע של החברות הגדולות הם בעלי הכללים להתבונן על הצרכים של העסק שלכם, להבין את קהל המטרה, להבין את הענף והתחרות ולמצוא את המסרים השיווקים הנכונים אשר ישרתו את בניית המותג. מיתוג העסק הוא לא דבר אשר נעשה על מנת לצאת ידי חובה, מיתוג העסק נעשה מתוך כוונה לבדל אתכם מהמתחרים ולשים אתכם כמה צעדים קדימה בתחרות. זוהי עבודה למקצוענים אשר תמצאו בחברות המובילות.
כל השירותים במקום אחד – מיתוג הוא דבר מורכב, הוא דורש עירוב של אנשי מקצוע שונים ושירותים שונים. למשל לאחר כל המחקר המקדים וגיבוש הקונספט יש להתחיל בעבודה; זה עשוי לכלול עיצוב דפי אינטרנט, עיצוב דפי נחיתה, הכנת תכנים, מודעות פרסום באינטרנט, עבודה עם אנשי יחסי ציבור ועוד. כמובן שלכל עסק ישנם צרכים שונים, אך גם עבור עסקים קטנים יש צורך בעירוב של אנשי מקצוע ושירותים רבים. כאשר אתם עובדים מול חברה מובילה אתם יכולים ליהנות מכל השירותים במקום אחד. בחברה שכזו גם תמצאו צוות הכולל בעלי התמחויות שונות, אך גם ליווי מלא אשר נעזר בספקים חיצוניים במידת הצורך (לדוגמה בית דפוס). אם לא תבחרו בחברה אשר מעניקה לכם שירות מלא אתם עשויים למצוא את עצמכם מתרוצצים בין ספקים ואנשי מקצוע ובמקום ליהנות מהשירות ולקטוף את פרותיו, אתם הופכים לעבדים של התהליך ונהנים מתוצאות מעטות.
זמינות מלאה – העולם העסקי מתקתק בקצב מטורף, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתעכב ולהתמהמה. בזמן שאתם מחכים העסקים המתחרים כבר מקדימים אתכם וגונבים לכם את המכירות. חברות גדולות ומובילות הן בעלות יכולת להעניק שירות בזמינות מיידית. כאשר ישנו צורך להגיב ולפעול מהר הן יכולות להקצות את המשאבים הדרושים ולהביא תוצאות מהירות. חברות קטנות ופרי לנסרים מוגבלים מבחינת היכולת שלהם להתמודד עם משימות מורכבות בזמן קצר ואלו מתקשים מאוד להתנהל מול כמה לקוחות בו זמנית. לחברה מובילה יש יותר תשתיות, יותר כוח אדם ויותר חופש פעולה
תוצאות מוכחות – חברות מובילות בתחום המיתוג מציעות לכם תוצאות המתבססות על הניסיון וההצלחות הקודמות שלהם. בעוד חברה קטנה מתקשה להשיג תוצאות ובטח לא שמעתם על רוב הלקוחות שלהם, חברה מובילה יכולה להראות לכם את סיפורי ההצלחה. אתם בוודאי עשויים לפגוש מותגים רבים ומוכרים בזכות העבודה הטובה שהם עשו. אתם תרגישו בטוחים יותר לשים את תקציבי הפרסום שלכם בידיים של חברה אשר יכולה להציג לכם הצלחות מוכחות.